Start activiteiten Stichting de Brug Oldambt

De zomervakantie is weer voorbij en dat betekent dat ook de activiteiten van Stichting De Brug regio Oldambt weer van start gaan.
We hopen jullie in september allemaal weer te zien!

maart 2024
M D W D V Z Z
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Voor de zwemmers is nog geen definitief jaarrooster bekend, deze zal op de lessen uitgedeeld worden. Iedereen zwemt op dezelfde tijden als het vorig seizoen, tenzij anders aangegeven door Annet.  Verder willen we de zwemmers die om 10 uur in het ondiepe bad zwemmen vragen in de kleedkamers te wachten tot de les begint en niet aan de rand van het bad. Hetzelfde geldt voor de zwemmers van 10.45 uur in het diepe bad; graag wachten bij de douches. Wachten bij het zwembad is storend voor de lessen die dan nog bezig zijn.

De facturen voor de contributie zullen in het najaar verstuurd worden. Je kunt ervoor kiezen de contributie in termijnen te betalen, je dient dit dan wel door te geven aan de penningmeester.  Als je je voor het begin van het nieuwe seizoen wilt afmelden, kan dit tot 30 september. Na deze datum bent u contributie verschuldigd.

We hopen er weer een fantastisch jaar van te maken en iedereen weer op de verschillende activiteiten te ontmoeten. Ook voor het komend seizoen hebben we weer een aantal leuke extra’s op de agenda staan, zoals een Sponsordag, het Kerstconcert en de toneelavond.

De website is vernieuwd en kun je vinden als www.stichtingdebrugoldambt.nl . Hier kun je alle informatie vinden over de activiteiten, foto’s en het laatste nieuws.  Deze informatie is ook te vinden op Facebook: Stichting De Brug Oldambt.  Berichten vanuit het bestuur willen we zoveel mogelijk via de beide sites of e-mail verspreiden. Dus check de sites regelmatig en zorg ervoor dat De Brug het goede e-mailadres heeft, dan hoef je niets te missen!

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur van Stichting De Brug, regio Oldambt