Muziek

Elke maandagavond, van 19.00 uur tot 20.30 uur, zijn wij in het gebouw van “De Boschpoort”, Boschplein 2a, in Winschoten op een gezellige en leerzame manier bezig met muziek.

We oefenen en spelen allerlei leuke en bekende liedjes. Voornamelijk spelen we hierbij op een keyboard, maar ook gebruiken we andere instrumenten, zoals triangels, tamboerijnen, triangels enz.

De noten die we hierbij spelen staan allemaal op kleur, zodat iedereen in staat is om muziek te maken.

Dit alles onder leiding van mw. Detty Kick, geholpen door een aantal vrijwilligers die zorgen voor de persoonlijke begeleiding van onze muzikanten.

Lijkt het je leuk om daaraan mee te doen, of kom je liever eerst een paar keer vrijblijvend kijken, neem dan contact op met de secretaresse van stichting “De Brug” regio Oldambt:
mw. Mieneke Engwerda, tel.: 0597-415428.

De coördinator van de muziek is: Mw. Detty Kick.