SPONSORDAG 2019 op zaterdag 11 mei a.s. van 11.00 uur tot 14.00 uur

In samenwerking met zwembad “De Watertoren”, organiseert stichting “De Brug” regio Oldambt, bij voldoende belangstelling, voor alle deelnemers een grote sponsordag in en rondom het zwembad. Het is de bedoeling om die dag door sponsoring zoveel mogelijk geld binnen te halen, maar ook om bekendheid te geven aan stichting “De Brug” regio Oldambt en zwembad “De Watertoren”.

Wat gaan we doen?

Zwemmen: Elke deelnemer zwemt zoveel mogelijk baantjes, waarbij hij / zij door zoveel mogelijk mensen (ouders, opa’s, oma’s, buren, enz. enz.) gesponsord wordt voor een bedrag per gezwommen baan.

Muziek: Elke deelnemer speelt zoveel mogelijk liedjes, waarbij hij / zij door zoveel mogelijk mensen (ouders, opa’s, oma’s, buren, enz. enz.) gesponsord wordt voor een bedrag per gespeeld liedje.

Creatief: De deelnemers verkopen zoveel mogelijk eigen gemaakte werkstukjes.

Neem zoveel mogelijk supporters / belangstellenden mee om jullie aan te moedigen. Iedereen is welkom!!! Een hapje en een drankje zijn aanwezig!

Na afloop mag iedereen, dus ook het publiek, tot 17.00 uur GRATIS gebruik maken van het zwembad. NEEM DUS JE ZWEMKLEDING MEE!!!!

We hopen dat iedereen meedoet. Ook de hulp van alle vrijwilligers is die dag dringend gewenst.

Over ongeveer 14 dagen ontvang je bij je activiteit een formulier waarop je aan kunt geven of je meedoet aan de sponsordag. We houden jullie op de hoogte.

Het bestuur van stichting “De Brug, regio Oldambt.