Begin Seizoen 2019/2020

Geachte deelnemer, vrijwilliger,

De zomervakantie is weer voorbij en dat betekent dat ook de activiteiten van Stichting De Brug regio Oldambt weer van start gaan. We hopen jullie in september allemaal weer te zien!

De muziek begint op 2 september om 19.00 uur. Het zwemmen op 21 september op je eigen tijd en de crea-club  begint op 9 september om 19.00 uur.

Het definitieve rooster van de zwemlessen zal op de lessen uitgedeeld worden. Iedereen zwemt op dezelfde tijden als het vorig seizoen, tenzij anders aangegeven door Annet.  Verder willen we de zwemmers die om 10 uur in het ondiepe bad zwemmen vragen in de kleedkamers te wachten tot de les begint en niet aan de rand van het bad. Hetzelfde geldt voor de zwemmers van 10.45 uur in het diepe bad; graag wachten bij de douches. Wachten bij het zwembad is storend voor de lessen die dan nog bezig zijn.

De facturen voor de contributie zullen in het najaar verstuurd worden. Je kunt ervoor kiezen de contributie in termijnen te betalen, je dient dit dan wel door te geven aan de penningmeester.  Als je je voor het begin van het nieuwe seizoen wilt afmelden, kan dit tot 1 oktober. Na deze datum ben je contributie verschuldigd.

We hopen er weer een fantastisch jaar van te maken en iedereen weer op de verschillende activiteiten te ontmoeten.

Alle informatie over extra activiteiten, uitval van lessen, laatste nieuws, foto’s en berichten vanuit het bestuur delen we op onze website www.stichtingdebrugoldambt.nl en op facebook: Stichting De Brug Oldambt. Check deze sites regelmatig, dan hoef je niets te missen!

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur van Stichting De Brug, regio Oldambt